em_blog

Η Παντελής Παπαδόπουλος ΑΕΒΕ ως μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) συμμετείχε για πρώτη φορά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών (1-6/10/2018).

Τόσο οι εργαζόμενοί της όσο και οι συνεργάτες της υποδέχτηκαν με χαρά αυτή τη δράση και συμμετείχαν ενεργά σε ένα σύνολο ενεργειών που στόχο είχαν όλοι να εκπαιδευτούν και να εκπαιδεύσουν προσβλέποντας στην βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Εκτός από τις δράσεις με την ενεργή συμμετοχή των εργαζομένων και συνεργατών, διοργανώθηκαν εσωτερικές εκπαιδεύεσεις προκειμένου έμπειρες και επιτυχημένες εταιρίες της αγοράς να παρουσιάσουν ιδέες και επιτυχημένα εγχειρήματά τους.
Έτσι, φιλοξενήσαμε τον κ. Ιωάννη Μποζοβίτη, Αντιπρόεδρο του ΕΙΕΠ και  Sales and Human Resources Director της Praktiker Hellas και τον κ. Μιχάλη Ποντικό, Εκτελεστικό Διευθυντή του ΕΙΕΠ, που μοιράστηκαν μαζί μας τις εμπειρίες τους για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών. Επίσης, οι κκ Αντώνης Λυμπούσης, B2B Account Manager, και Φοίβος Κωνσταντίνου, Manager Territory RRP της εταιρίας ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ, μας παρουσίασαν το επιτυχημένο project του λανσαρίσματος του IQOS.

Οι ενέργειες αγκαλιάστηκαν θερμά από όλους τους συμμετέχοντες και ανέδειξαν τον ζωτικό ρόλο της Εξυπηρέτησης Πελατών και την ανάγκη επιβράβευσης των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη του πελάτη.

Με μεγάλη χαρά εντάσσουμε τη συμμετοχή μας σε αυτόν τον θεσμό κάθε χρόνο και ανυπομονούμε για νέες δράσεις.